پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مراكز خريد منتخب كيش

مراكز خريد كيش قيمت مناسب – مراكز تفريحي كيش – تور كيش – تور ارزان كيش – بازار عربهاي كيش – تور لحظه آخري كيش

مراكز خريد

 

مركز خريد دامون كيش

مركز خريد دامون يكي از بازارهاي محبوب و شيك كيش است كه بيشتر فروشگاه هاي اين مركز خريد را برندهاي مختلف تشكيل داده اند و از نظر قيمت اجناس در سطح بالايي قرار دارد ولي دليل اصلي محبوبيت مركز خريد دامون وجود رستورانهاي مختلف در طبقه بالا و نزديكي ساختمان به ساحل دامون مي باشد.

مراكز خريد كيش
بازار مرواريد كيش

بازار مرواريد در سال ۱۳۷۳ با ظاهري بسيار زيبا و با الهام از بناهاي دوره هخامنشي در زميني حدودا ۲۹ هزار مترمربع ساخته شده است. اين بازار داراي ۱۲ در ورودي و ۸ بازارچه مي‌باشد كه هر كدام با اسم‌هاي ايراني، آپادانا، پرسپوليس، پاسارگارد، پارس، بيستون، ايران، تيسفون و آريا مشخص شده اند. اين بازار ۲۰۸ غرفه در ضمينه هاي پوشاك مردانه و زنانه، بلوريجات، لوازم ورزشي و آرايشي، عطر و ادكلن، لوازم خانگي و… را دارا است.

بازار مرواريد كيش اولين مركز خريد در كيش
بازار زيتون كيش

بازار زيتون يكي ديگر از مراكز خريد در كيش مي باشد. بازار زيتون در سال ۱۳۷۶ در زميني حدود ۵ هزار متر مربع در دو طبقه در شرق جزيره كيش احداث شده است. اين بازار داراي ۱۰۳ غرفه است كه كه در زمينه هاي پوشاك زنانه، مردانه، بچه گانه و لوازم خانگي و عطر و ادكلن و… است. اين بازار در نزديكي هتل پارسيان و بازارهاي مركز تجاري كيش و پانيذ قرار دارد. در مركز خريد زيتون شما بدون شك ميتوانيد هرچه را كه بخواهيد با قيمتهاي مناسب خريداري تهيه كنيد.
بررسي آنلاين آب و هواي كيش قبل از سفر

بازار زيتون كيش از ديگر مركزهاي خريد در كيش
بازار مريم كيش

مركز خريد مريم كيش يكي از مراكز قديمي خريد در جزيره كيش است كه در سال ۱۳۶۹ بصورت بازارچه روباز در مساحتي حدودا ۶ هزار متر مربع بنا شده است. اين بازار ۵۲ غرفه دارد كه با نمايي سنتي در خيابان فارابي واقع شده است و تقريبا جز بازارچه هاي كوچك كيش به حساب مي آيد. تقريبا تمام غرفه هاي اين بازار به غير از تعداد معدودي به فروش پوشاك، چمدان مسافرتي، كيف وكفش اختصاص يافته است.

مركز خريد مريم در كيش
بازار پرديس يك كيش

بازار پرديس يك يكي ديگر از مراكز خريد كيش به حساب مي آيد كه در زميني به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع، در دو طبقه، در شرق جزيره كيش در سال ۱۳۷۱ به بهره برداري رسيده است. بازار پرديس كيش يكي از قديمي ترين و بزرگترين مركز خريدهاي جزيره كيش است كه به سبك اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي ساخته شده است. هم اكنون اين بازار داراي ۲۲۸ غرفه فعال مي‌باشد. كه در ضمينه هاي انواع مختلف پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرايشي و بهداشتي، تلفنهاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهاي مسافرتي، شعب بانكها هستند. درضمن يك رستوران، چايخانه سنتى و كافي‌شاپ و كافي‌نت نيز در اين بازار وجود دارد.

اكثر توريستهايي كه قصد خريد از جزيره كيش را دارند به اين بازار مراجعه مي‌كنند چون بازار پرديس يك اجناسي با قيمت‌هاي متوسط و اغلب با كيفيت بالا را به مشتريان ارائه ميدهد. اين بازار بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار دارد.

بازار پرديس، اولين مركز خريد در كيش
بازار پرديس دو كيش

بازار پرديس دو از زيباترين و در دسترس ترين مراكز خريد كيش بشمار مي آيد. اين مركز خريد بين المللي در نوار ساحلي جزيره زيباي كيش در سال ۱۳۷۸ در مساحت ۲۲ هزار مترمربع افتتاح شده است. موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار و تنوع خدمات موجب حضور اكثر برندهاي معتبر خارجي لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي، لوازم ورزشي، كالاي كودك و… شده است. اين بازار در سه طبقه و ۲۰۰ واحد تجاري در حال خدمت رساني هستند.

مركز خريد پرديس ۲ در كيش
بازار ونوس كيش

اين بازار در زميني به مساحت ۲۶۵۰۰ متر مربع، در دو طبقه و در شرق جزيره در سال ۱۳۷۵ به بهره برداري رسيده است. هم اكنون اين بازار داراي ۳۱۰ مغازه مي‌باشد كه بيشتر فروشگاههاي آن در طبقه همكف واقع شده اند و در طبقه فوقاني بازار ونوس بيشتر دفاتر اداري و خدماتي، رستوران و… مشغول به خدمات رساني به مسافرين جزيره كيش مي باشند. اين بازار بيشتر پوشاك زنانه ومردانه و بطورمحدود فروش ساير محصولات خانگي را عرضه مي‌كند.اين بازار يكي از مدرنترين مراكز خريد در كيش محسوب مي شود.

مركز خريد ونوس
بازار سارينا يك كيش

بازار تجاري، اداري سارينا يك در زميني حدودا ۵ هزار مترمربع در ۱۰ طبقه احداث شده است و يكي از زيباترين مراكز خريد كيش مي باشد كه شامل: يك طبقه پاركينگ، دو طبقه تجاري و ۷طبقه اداري مي‌باشد. اين بازار در اراضي شرقي جزيره زيباي كيش، بلوار خيام، روبه روي هتل ارم واقع است.

نزديكي و مجاورت اين مجتمع به مراكز تجاري كيش، پرديس يك و دو، هتل هاي ارم و داريوش، رستوران ها و چشم انداز رو به دريا از محاسن بزرگ اين مجتمع به شمار مي آيد كه آن را از ديگر پروژه ها متمايز ساخته است.

مركز خريد سارينا يك كيش
بازار ديپلمات كيش

بازار تجاري و اداري ديپلمات در زميني به مساحت ۴ هزار متر مربع و در پنج طبقه كه دو طبقه تجاري و دو طبقه اداري و در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ مي‌باشد كه درشرق جزيره كيش قرار دارد. اين بازار داراي ۱۱۹ غرفه است. از محاسن مهم اين بازار، نزديك بودن به هتل ها و مراكز تجاري جزيره، چشم انداز رو به دريا و همچنين فضاي سبز و دل انگيز بيروني آن را ميتوان برشمرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.